loading...
دانلود آرشیو رادیو گلها
علی ملکشاهیان بازدید : 1576 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 گلهای رنگارنگ برنامه شماره 401

زمان برنامه :۲۹:۱۶ دقیقه

حجم برنامه :۸/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

روی گل دیدم گل روی توام آمد به یاد

شب رسید و تاب گیسوی توام آمد به یاد

دوش در میخانه دیدم گردش پیمانه را

در دل شب چشم جادوی تو ام آمد به یاد

غنچه از شرم لبت سر در گریبان برده بود

خنده لعل سخن گوی تو ام آمد به یاد

خواب می دیدم بهشت آرزو را یافتم

نکهت خاک سر کوی توام آمد به یاد

آهنگ : سه گاه از ارژنگی

خواننده تصنیف : شهیندخت

خواننده آواز :قوامی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :بهادر یگانه / سنائی غزنوی / صارمی / ترانه معینی کرمانشاهی

مطلع تصنیف :

عدو دارم به من رحمی کن که میمیرم

مطلع آواز :

تا دل من صید شد در دام عشق باده شد جان من اندر جام عشق

همکاری : پرویز یاحقی /

اعلام برنامه : دارد در انتها

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 403

زمان برنامه :۳۰:۰۷ دقیقه

حجم برنامه :۹۷/۶۸ مگابایت

شعر ابتدا :

مست توام از باده و جام آزادم

صید توام از دانه و دام آزادم

مقصود من از کعبه و بتخانه توئی

ورنه من از این هر دو مقام آزادم

آهنگ : افشاری از عارف

خواننده تصنیف : ناهید دائی جواد

خواننده آواز :شهیدی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :خواجه عبدالله انصاری / عراقی / ترانه بهادر یگانه /

مطلع تصنیف :

امشب به یک ساغر خرابم کردی ( ۱ )

امشب زغم دیوانه ام ای ساقی ( ۲ )

مطلع آواز :

عشق شوقی در نهاد ما نهاد ( ۳ )

چو نقاب بر گشائی مه آن جهان برآید ( ۴ )

همکاری : جواد معروفی / عبادی /

اعلام برنامه : دارد در انتها

اعلام شماره : دارد در ابتداو انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 407

زمان برنامه : ۲۸:۰۹ دقیقه

حجم برنامه :۲/۳۸ مگابایت

شعر ابتدا : گفتار متنی از یک شاعر فرانسوی

آهنگ : دشتی مرتضی خان نی داوود

خواننده تصنیف : عبدالوهاب شهیدی

خواننده آواز :عبدالوهاب شهیدی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :هاتف اصفهانی / مشتاق / ترانه بهادر یگانه /

مطلع تصنیف :

آتشی در سینه دارم جاودانی

مطلع آواز :

چه شود به چهره زرد من نظری برای خدا کنی

همکاری : جواد معروفی / مجید نجاهی /

اعلام برنامه : دارد در انتها

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 408

زمان برنامه :۲۹:۲۰ دقیقه

حجم برنامه :۹/۵۰ مگابایت

شعر ابتدا :

مهر تو ز سینه رفتنی نیست

با درد تو دیده خفتنی نیست

حالی که مرا بود ز عشقت

دانستنی است گفتنی نیست

آهنگ : دشتی از تجویدی

خواننده تصنیف : ناهید دائی جواد

خواننده آواز :عبدالوهاب شهیدی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :معینی کرمانشاهی / عمادی شهریاری / میر صیری / رهی معیری / حافظ / مجمر اصفهانی

مطلع تصنیف :

نبودم اگر من کجا بودی عشق و گناهم

مطلع آواز :

همکاری : تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 413

زمان برنامه :۲۸:۲۴ دقیقه

حجم برنامه :۰۵/۶۵ مگابایت

شعر ابتدا :

آهنگ : افشاری روح الله خالقی

خواننده تصنیف : ناهید

خواننده آواز : قوامی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ملا محسن فیض کاشانی / محمد شریف هجلی / نجم رازی / ترانه رهی معیری

مطلع تصنیف :

ای آتشین لاله چون روی یاری

بر آن دل خونین داغ که داری

مطلع آواز :

در چهره مه رویان انوار تو میبینم

در لعل گهر باران گفتار تو میبینم

همکاری : عبادی / جلیل شهناز /

اعلام برنامه : دارد در انتها

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download
لینک مستقیم و کمکی
download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 415

زمان برنامه :۲۸:۲۶ دقیقه

حجم برنامه :۵۹/۴۵ مگابایت

شعر ابتدا :

مبارک تر شب و خرمترین روز

به استقبالم آمد بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

آهنگ :

خواننده تصنیف : پروین

خواننده آواز : قوامی

گوینده :

شاعر :

مطلع تصنیف :

بیا که جان بر لب آمد ز داغ جدائی

مطلع آواز :

بگذار تا مقابل روی تو بگذریم

دزدیده در شمایل خوب تو بنگریم

همکاری :

اعلام برنامه :

اعلام شماره :

download
لینک مستقیم و کمکی
download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 416

زمان برنامه :۲۹:۰۶ دقیقه

حجم برنامه :۶۵/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

یا آن دل گمگشته به من باز رسانید

یا جان زتن رفته به تن باز رسانید

آهنگ : بیات اصفهان مهدی مفتاح

خواننده تصنیف : سیما بینا

خواننده آواز : ایرج

گوینده : آذر پژوهش

شاعر : ترانه بهادر یگانه / مجد همگر / امیر خسرو دهلوی / ملا محسن فیض کاشانی / سید حسن غزنوی /

مطلع تصنیف :

زداغ دیده چون لاله در میان خون نشسته ام

مطلع آواز :

یاران می ام ز بهر خدا در سبو کنید

همکاری : یاحقی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در انتها

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 417

زمان برنامه : ۲۹:۲۹ دقیقه

حجم برنامه :۵۱/۴۰ مگابایت

شعر ابتدا :

تا با تو بودم شادم نکردی رفتم ز کویت یادم نکردی

آهنگ : شور از تجویدی

خواننده تصنیف : حمیرا

خواننده آواز : حمیرا

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه رهی معیری / غزل حافظ /

مطلع تصنیف :

وفا با تو ای مه روا نبود که سنگین دلان را وفا نبود

مطلع آواز :

مابر آریم شبی دست و دعائی بکنیم

همکاری : تجویدی / مجد

اعلام برنامه : دارد در انتها

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 418

زمان برنامه : ۲۸:۲۸ دقیقه

حجم برنامه :۱۵/۵۲ مگابایت

شعر ابتدا :

نازم به سوز سینه و اشک نیاز خویش

دارم سری چو شمع به سوز و گداز خویش

آنان که دلی به زلف نگاری نبسته اند

آیا چه کرده اند به عمر دراز خویش

آهنگ : بیات اصفهان همایون خرم

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : گلپایگانی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه رهی معیری / امیر صنعی / لطف الله نیشابوری / میر سنجر کاشی / کمال خجند / وحشی بافقی

مطلع تصنیف :

ای بی خبر از بی نوایان بیا بیا بیا

مطلع آواز :

الهی سینه ای درد آشنا ده غم از هر دل که بستانی به ما ده

همکاری : همایون خرم / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارددر ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

 گلهای رنگارنگ برنامه شماره 419

زمان برنامه : ۲۹:۲۶ دقیقه

حجم برنامه :۹۶/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

دردم نه همین است که بستند پرم را

ترسم نرسانند به گلشن خبرم را

بودند به هم روز و شبها یا که جدا کرد

از روشنی روز شب بی سحرم را

آهنگ : دشتی از انوشیروان روحانی

خواننده تصنیف : مرضیه

خواننده آواز : مرضیه

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه نواب صفا / عاشق اصفهانی / مظهر / نیاز جوشقانی / خیام نیشابوری / سعدی /

مطلع تصنیف :

در صحراها هرچه بگذرم خاصلی نمیبینم

مطلع آواز :

از جمله رفتگان این راه دراز باز آمده ای کو که به ما گوید راز

زینهار در این دو راهه آزو نیاز چیزی نگذارید که نمی آئید باز

همکاری : انوشیروان روحانی / مهندس همایون خرم / مجید نجاهی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتداو انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 420

زمان برنامه : ۲۶:۳۹ دقیقه

حجم برنامه :۶۱/۳۶ مگابایت

شعر ابتدا :

مبادا ز سوز و گدازی که دارم

برون افتد از پرده رازی که دارم

همین با منت باد نازی که داری

که من با تو دارم نیازی که دارم

آهنگ : چهارگاه

خواننده تصنیف : مهستی

خواننده آواز : ایرج

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه بیژن ترقی / شریف تبریزی / میر ظهیر الدین / قدسی مشهدی / مظهر / صائب تبریزی

مطلع تصنیف :

آنکه دلم را برده خدایا زندگیم را کرده تبه کو

هم نفسم کو آنکه نگاهش روز من از غم کرده سیه کو

مطلع آواز :

نیست در سودای زلفت کار من جز بیقراری

ای پریشان طره تا چندم پریشان گذاری

همکاری : تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 421

زمان برنامه : ۲۶:۴۵ دقیقه

حجم برنامه :۶۶/۲۴ مگابایت

شعر ابتدا :

آهنگ :

خواننده تصنیف : ناهید

خواننده آواز : شهیدی

گوینده :

شاعر :

مطلع تصنیف :

من آن ناله بی اثرم که سوی دلی ره نبرم

منم آتشی که بر خاک ره فرو ریزد

مطلع آواز :

همچو نی مینالم از سودای دل

همکاری : شهیدی

اعلام برنامه :

اعلام شماره : دارد در انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 422

زمان برنامه : ۲۹:۳۳ دقیقه

حجم برنامه :۶/۴۰ مگابایت

شعر ابتدا :

دیشب دلم به جلوه مستانه ای ربود

امشب پی ربودن دلهای دیگر است

غمحانه ا یست وادی کون و مکان رهی

آسودگی اگر طلبی جای دیگر است

آهنگ : دشتی حبیب الله بدیعی /

خواننده تصنیف : رؤیا

خواننده آواز : گلپایگانی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :ابیات آغاز و شعر ترانه رهی معیری / هاتف اصفهانی / وحشی بافقی /

مطلع تصنیف :

آنجا روم کز اشک غم دریا نباشد

غیر از سبو خونین دلی آنجا نباشد

مطلع آواز :

جستم از دام بدام آر گرفتار دگر

من نه آنم که فریب تو خورم بار دگر

همکاری : حبیب الله بدیعی / فرهنگ شریف / افتتاح

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 423

زمان برنامه : ۲۷:۰۷ دقیقه

حجم برنامه :۶۶/۴ مگابایت

شعر ابتدا :

مگر نسیم سحر بوی یار من دارد

که راحت دل امیدوار من دارد

آهنگ : دشتی از معروفی

خواننده تصنیف : پوران

خواننده آواز : ایرج

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :وحید دستگردی ترانه / سعدی / مولانا / کمال خجند /

مطلع تصنیف :

موسم گل دوره گل یک دو روز است در زمانه

مطلع آواز :

یار با نفس مشکبار می گذرد

همکاری : حبیب الله بدیعی / مجد / افتتاح

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 424

زمان برنامه : ۲۸:۲۸ دقیقه

حجم برنامه :۱۳ مگابایت

شعر ابتدا :

جانا دگر آشفتگی از موی که داری

آویخته دل در خم گیسوی که داری

جز بر رخ خوبت نگهم سوی کسی نیست

ای سنگدل آخر تو نظر سوی که داری

آهنگ :

خواننده تصنیف : ناهید

خواننده آواز : قوامی

گوینده :

شاعر :

مطلع تصنیف :

چنگ افسونگر مانده خموش ساقی مستان رفته زهوش

مطلع آواز :

من که در صورت خوبان همه او میبینم

تو نکو بین که من آنرو نکو میبینم

همکاری :

اعلام برنامه :

اعلام شماره :

download
لینک مستقیم و کمکی
download



 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 425

زمان برنامه : ۲۷:۳۱ دقیقه

حجم برنامه :۲/۲۵ مگابایت

شعر ابتدا :

در دیده من شمع شب افروز توئی

یاران هستند لیک دلسوز توئی

شادند جهانیان به نوروز و به عید

عید من و نوروز من امروز توئی

آهنگ : ماهور جواد معروفی

خواننده تصنیف : پوران

خواننده آواز : قوامی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه رهی معیری / مولانا / حافظ / هلالی جغتائی / عاشق اصفهانی /

مطلع تصنیف :

آورد پیام از سوی گل باد نو بهاری

مطلع آواز :

آمد بهار و خوش دلم از رنگ و بوی گل

همکاری : جلیل شهناز / اصغر بهاری / ناصر افتتاح

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download
لینک مستقیم و کمکی
download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 426

زمان برنامه : ۲۹:۰۹ دقیقه

حجم برنامه :۷/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

پرده یک سو نه که حیرانیم ما عید می خواهیم و قربانیم ما

دامنی بر عیبها گسترده ایم با وجود آنکه عریانیم ما

آهنگ : دشتی بهرام صمیمی

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : عبدالوهاب شهیدی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :اشعار ترانه حافظ / ظهوری ترشیزی / سعدی / مظهر / جامی

مطلع تصنیف :

یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور

مطلع آواز :

اندر ره تو کعبه و خمار نماند

همکاری : بهاری /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 427

زمان برنامه : ۲۸:۳۱ دقیقه

حجم برنامه :۱۲/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

وقت آنست که مردم ره صحرا گیرند

خاصه اکنون که بهار آمد و فروردین است

خواب در عهد تو بر چشم من آید هیهات

عاشقی کار سری نیست که بر بالین است

آهنگ : همایون از همایون خرم

خواننده تصنیف : مرضیه

خواننده آواز : گلپایگانی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه رهی معیری / سعدی / مولانا / انوری

مطلع تصنیف :

مست از شراب نوشین جانا بیا و بنشین

یک شب به محفل من ای شادی دل من ( ۱ )

دور از لب خندان تو می گریم از هجران تو

اشک غم و دامان من دست من و دامان تو ( ۲ )

مطلع آواز :

دور از لب خندان تو می گریم از هجران تو ( ۱ )

هرکس به تماشائی رفتند به صحرائی ( ۲ )

همکاری : همایون خرم / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 428

زمان برنامه : ۲۹:۲۳ دقیقه

حجم برنامه :۲۷مگابایت

شعر ابتدا :

بهار آمد و خواهم که تا در این هنگام

سرود گویم و با گل گذارم این ایام

ز روی یار ربایم به مهربانی بوس

به دست دوست ستانم به شادمانی جام

آهنگ : سه گاه پرویز یاحقی

خواننده تصنیف : مهستی

خواننده آواز : شهیدی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه بیژن ترقی / صبا / عاشق اصفهانی / اوحدی مراغه ای / سعدی

مطلع تصنیف :

چه کنم ای خدا چه کنم آنکه رفته و دل داده بر دگری

مطلع آواز :

گر تو گلچهره در آئی به چمن

همکاری : پرویز یاحقی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره :دارد در ابتدا

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 429

زمان برنامه : ۲۹:۴۸ دقیقه

حجم برنامه :۲۹/۲۷ مگابایت

شعر ابتدا :

آئید به باغ و سبز پوشان نگرید

هر گوشه دکان گلفروشان نگرید

گل خنده زنان به بلبلان می گوید

خاموش شوید و در خموشان نگرید

آهنگ : بیات اصفهان معروفی

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : ایرج

گوینده :آذر پژوهش

شاعر :ترانه رهی معیری / مولانا / عاشق اصفهانی /

مطلع تصنیف :

بوی گل آید از نسیم کویت دل بیافزاید همچو تار مویت

مطلع آواز :

ای چنگ پرده های صفاهانم آرزوست

ای نای ناله دل سوزانم آرزوست

همکاری : حبیب الله بدیعی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 430

زمان برنامه : ۲۸:۱۵ دقیقه

حجم برنامه :۶۳/۴۴ مگابایت

شعر ابتدا :

تا به نگاهت دیده گشودم لرزد و سوزد شمع وجودم

رفتی و بردی جان و دلم را ای به فدایت بود و نبودم

آهنگ : دشتی مرتضی محجوبی

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : قوامی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه رهی معیری / غزل ملا محسن فیض کاشانی / هلالی جغتائی /

مطلع تصنیف :

آه سردم اشک دردم مجنونی چو آهوی وحشی صحرا گردم

مطلع آواز :

دل و دین و عقل و هوشم همه را به آب دادی

همکاری : جلیل شهناز / اصغر بهاری / مجید نجاهی / حدادی / ناصر افتتاح / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 431

زمان برنامه : ۲۸:۲۱ دقیقه

حجم برنامه :۹۵/۳۸ مگابایت

شعر ابتدا :

این نه منم اگر منی هست توئی

ور در بر من پیرهنی هست توئی

در راه غمت نه پند من ماند و نه جان

ور زانکه مرا جان و تنی هست توئی

آهنگ : ماهور مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : ایرج

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه فروغی بسطامی / احمد بیابانکی / مولانا / جامی / هلالی جغتائی /

مطلع تصنیف :

ای خوش آنانکه قدم در ره میخانه زدند

مطلع آواز :

ای که از یار نشان می طلبی یار کجاست

همکاری : حبیب الله بدیعی / منصور صارمی / افتتاح / تنظیم ایرج محلوجی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 432

زمان برنامه : ۲۹:۴۰ دقیقه

حجم برنامه :۱۸/۲۷ مگابایت

شعر ابتدا :

نمی کشیم سر از آستان خانه تو

کجا رویم سر ما و آستانه تو

تو را بهانه چه حاجت برای کشتن من

مکن مکن که مرا میکشد بهانه تو

آهنگ : افشاری مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه /

خواننده آواز : محمود محمودی خوانساری

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :ترانه شوریده شیرازی / هلالی جغتائی / حافظ / اوحدی مراغه ای /

مطلع تصنیف :

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم

مطلع آواز :

بوی خوش تو هر که زباد صبا شنید

همکاری : عبادی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 433

زمان برنامه : ۲۹:۲۰ دقیقه

حجم برنامه :۲۹/۴۰ مگابایت

شعر ابتدا :

رخ بر افروخته می آمد و در غوغا بود

قصد دل سوخته ای داشت چنین پیدا بود

غیر پیوسته در آن محفل و از ناز و نیاز

در میان من و دلدار حکایتها بود

آهنگ : همایون از تجویدی

خواننده تصنیف : حمیرا /

خواننده آواز : حمیرا

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :بیژن ترقی ترانه / عاشق اصفهانی / اوحدی مراغه ای / عماد خراسانی / طبیب اصفهانی /

مطلع تصنیف :

اگر با دل مهربان تو من بی وفا شده ام پشیمانم

اگر غیر تو در جهان به کسی آشنا شده ام پشیمانم

مطلع آواز :

دلم دیوانه شد دیوانه دیوانه

دگر از خویشتن بیگانه ام بیگانه بیگانه

همکاری : تجویدی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

download

لینک مستقیم و کمکی

download



 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 434

زمان برنامه : ۲۸:۱۹ دقیقه

حجم برنامه :۲/۵۱ مگابایت

شعر ابتدا :

رحمی و گرنه میکنم اندیشه دگر

تا دل دهم به دست جفا پیشه دگر

هرکس به فکر کار خود و روزگار خود

ما و خیال دیگر و اندیشه دگر

آهنگ : دشتی حبیب الله بدیعی

خواننده تصنیف : رؤیا

خواننده آواز : قوامی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :ترانه بیژن ترقی / غزل از قهرمان / همایون اسفراینی / غمام همدانی / حزین لاهیجی /

مطلع تصنیف :

خدایا چه کردم که درمان دردم سپردی به آن نامهربان

چه پرسید زحالم گر از دل بنالم زند آتشم برآشیان

مطلع آواز :

خدایا مراد دل ما روا کن

همکاری : حبیب الله بدیعی / صارمی / افتتاح / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

http://www.mediafire.com/?ufy6haugwz1b62i

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 435

زمان برنامه : ۲۸:۰۷ دقیقه

حجم برنامه :۷۶/۲۵ مگابایت

شعر ابتدا :

یا خلوتی و صحبت یار یگانه ای

یا گوشه ای و زمزمه عاشقانه ای

گر هیچ از این دو کار نداری به روزگار

از عاشقان یار نداری نشانه ای

آهنگ : سه گاه مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : قوامی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :غزل ترانه شوریده شیرازی / غمام همدانی / مولانا / همایون اسفراینی

مطلع تصنیف :

آرام ندارم که دل آرام ندارد

مطلع آواز :

بس که جان بر آتش غم سوختیم

در حرم رفتیم و محرم سوختیم

همکاری : حبیب الله بدیعی / مجید نجاهی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره :دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?iy9bt97sb8mjr9o

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 436

زمان برنامه : ۲۳:۳۷ دقیقه

حجم برنامه :۲۹/۴۳ مگابایت

شعر ابتدا :

کاری مکن که رو به در آسمان نهم

هر تیر ناله ای که بود در کمان نهم

کاری مکن که نیم شب از رخنه قفس

راه گریز پیش دل ناتوان نهم

آهنگ : دشتی انوشیروان روحانی /

خواننده تصنیف : مرضیه

خواننده آواز : مرضیه

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :نواب صفا ترانه / توحید شیرازی / صائب تبریزی / فصیحی هروی /

مطلع تصنیف :

زندگانی ها جدا از شادمانیها نیارزد

بی تو ای دنیای شادی زندگانی ها نیارزد

مطلع آواز :

چشم مستت چه کند با من بیمار امشب

این دل تنگ من و این تن تب دار امشب

همکاری : انوشیروان روحانی / افتتاح / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?igrgh85hsbgju6m

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 437

زمان برنامه : ۲۹:۵۷ دقیقه

حجم برنامه :۴۳/۲۷ مگابایت

شعر ابتدا :

چه خوشست بوی عشق از نفس نیازمندان

دل از انتظار خونین دهن از امید خندان

اگر از کمند عشقت بروم کجا گریزم

که خلاص بی تو بند است و حیات بی تو زندان

آهنگ : دشتی همایون خرم

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : شهیدی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :ترانه رهی معیری / غزل نشاط اصفهانی / دوبیت آغاز سعدی

مطلع تصنیف :

از دیده بارم وز دل برآرم بی روی ماهی

اشکی و آهی دیگر زجانم ای غم چه خواهی

مطلع آواز :

گر نمی خواهی غمینم ساختن شادم مکن

ور نمی خواهی خرابم کردن آبادم مکن

همکاری : همایون خرم / جلیل شهناز / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?nc5caajfb01n41k

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 438

زمان برنامه : ۲۹:۲۶ دقیقه

حجم برنامه :۹۶/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

آخر از غیب دری بر رخ ما بگشاید

دیگران گر نگشایند خدا بگشاید

نگشاید دل ما تا نگشائی خم زلف

زلف خود را بگشا تا دل ما بگشاید

آهنگ : چهار گاه سلیم فرزان

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : گلپایگانی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :ترانه معینی کرمانشاهی / عراقی / هلالی جغتائی / عاشق اصفهانی / خواجوی کرمانی

مطلع تصنیف :

روزی اگر صاحب نظر بودم نبودم

گر عاشقی آشفته سر بودم نبودم

مطلع آواز :

گرچه دل خون کنی از خاک درت نگریزم

جز تو فریاد رسی کو که در او آویزیم

همکاری : حبیب الله بدیعی / منصور صارمی / ناصر افتتاح / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?0dikvias4mq4872

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 439

زمان برنامه : ۲۷:۴۶ دقیقه

حجم برنامه :۴۴/۲۵ مگابایت

شعر ابتدا :

ز من بشنو این خسروانی سرود

به آهنگ چنگ و به آوای رود

که عید همایون فراز آمدست

فرح بخش و خاطر نواز آمدست

آهنگ : ماهور حبیب الله بدیعی

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : قوامی

گوینده : آذر پژوهش / ثابت ایمانی

شاعر :اشعار سرود خسروانی و ترانه رهی معیری / سعدی / حافظ

مطلع تصنیف :

بیاور سبوی می که فارغم کند زهستی

مطلع آواز :

ز من بشنو این خسروانی سرود

همکاری : حبیب الله بدیعی / مجید نجاهی / ناصر افتتاح

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?d19v396q5rj02e7

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 440

زمان برنامه : ۳۰:۱۲ دقیقه

حجم برنامه :۸۳/۱۳ مگابایت

شعر ابتدا :

صنما بیا که به عهد بسته وفا کنم

سرو جان و تن دل و عقل و دین همه در ره تو فدا کنم

چو رضای توست رضای من چو توئی امید بقای من

تو اگر خوشی به فنای من بخدا که ترک بقا کنم

به جمال تو به کمال تو به سیاهدانه خال تو

که زلوح سینه خیال تو نشود دمی که جدا کنم

آهنگ : همایون مهدی خالدی

خواننده تصنیف : قوامی

خواننده آواز : قوامی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر : غزل حافظ / مظاهر مصفا / عطار نیشابوری

مطلع تصنیف :

می خواه و گل افشان کن

مطلع آواز :

صنما بیا که به عهد بسته وفا کنم

همکاری : حبیب الله بدیعی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

http://www.mediafire.com/?nhdhc77cza2nqzz

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 441

زمان برنامه : ۲۶:۰۱ دقیقه

حجم برنامه :۷۴/۳۵ مگابایت

شعر ابتدا :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید

گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر آید

گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز ماه رویان این کار کمتر آید

آهنگ : دشتی مهدی خالدی

خواننده تصنیف : سیما بینا

خواننده آواز : گلپایگانی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :غزل موزون عطار نیشابوری / غزل حافظ /

مطلع تصنیف :

بوی زلف یارم آمد یارم اینک می رسد

جان همی آساید و دلدارم اینک می رسد

مطلع آواز :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید

همکاری : همایون خرم / افتتاح /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

http://www.mediafire.com/?304x4iua5g7d52w

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 442

زمان برنامه : ۳۱:۱۷ دقیقه

حجم برنامه :۹۹/۴۲ مگابایت

شعر ابتدا :

هرگز دل مستان زغم آزار ندارد

تا باده بود غم به کسی کار ندارد

عمریست که در پای خم افتاده خرابیم

همسایه دیوار به دیوار شرابیم

آهنگ : ابو عطا مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : قوامی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :ترانه داراب افسر بختیاری / قدسی مشهدی / فخر الزمان قزوینی

مطلع تصنیف :

با تو بنشستم و از محنت عالم رستم

تو زمی مست و من از چشم سیاهت مستم

مطلع آواز :

یک امشبی که توئی در برابرم سرمست

گمان مبر که خبر از وجود خویشم هست

همکاری : حبیب الله بدیعی / جلیل شهناز / افتتاح / ایرج محلوجی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?s747361px6w1bsl

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 443

زمان برنامه : ۲۸:۲۰ دقیقه

حجم برنامه :۹۵/۲۵ مگابایت

شعر ابتدا :

هر نوبتم که در نظر ای ماه بگذری

بار دوم زبار نخستین نکو تری

انصاف می دهم که لطیفان و دلبران

بسیار دیده ام نه بدین لطف و دلبری

آهنگ : مهدی خالدی /

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : شهیدی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :سعدی / نشاط اصفهانی / خواجوی کرمانی /

مطلع تصنیف :

چون اسیر است در آن زلف سمن سای دلم

چه کند گر نکند در شکنش جای دلم

مطلع آواز :

من و از خون دل پیمانه ای چند تو و پیمانه و بیگانگی چند

همکاری : حبیب الله بدیعی / منصور صارمی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?q258b2zzd2h7w1c

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 444

زمان برنامه : ۳۰:۱۶ دقیقه

حجم برنامه :۹۳/۶ مگابایت

شعر ابتدا :

هر که را دیدم به راز عشق محرم ساختم

خویش را در عاشقی رسوای عالم ساختم

آنچه دل را بیم آن می سوخت درد هجر بود

آخر از نا سازی گردون به آن هم ساختم

آهنگ : همایون از میر نقیبی

خواننده تصنیف : پوران

خواننده آواز : ایرج

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر : ترانه الفت / شریف تبریزی / دکتر رعدی / فرهاد اشتری / صائب

مطلع تصنیف :

بختم اگر یاری کند با من مدد کاری کند

یار دل آزارم دگر کمتر دل آزاری کند

مطلع آواز :

رفتی زپیش دیده و بر جان نشسته ای

در خاطرم چو اشک به دامان نشسته ای

همکاری : حبیب الله بدیعی / منصور صارمی / تنظیم جواد معروفی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?fus8m7yt9symy2u

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 445

زمان برنامه : ۲۸:۳۶ دقیقه

حجم برنامه :۲/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

گل صلای عام زد مرغ از سخر خوانی نشست

روز شد پروانه از بال و پر افشانی نشست

مردم چشم از فروغش بست آئین خانه را

پادشه در کلبه مسکین به مهمانی نشست

آهنگ : بیات اصفهان مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : ایرج

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :سعدی / نظیری نیشابوری /

مطلع تصنیف :

در بهشت گشودند بر جهان ناگاه

مطلع آواز :

گل صلای عام زد مرغ از سخر خوانی نشست

همکاری : پرویز یاحقی

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?w1o212qwvm01s01

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 446

زمان برنامه : ۲۷:۳۴ دقیقه

حجم برنامه :۲۶/۲۵ مگابایت

شعر ابتدا :

به از تو مادر گیتی به عمر خود فرزند نیاورد که همین بود حد زیبائی دو روز باقی عمرم فدای جان تو باد اگر بکاهی و بر عمر خود بیافزائی . . . . . . . . . . . .

آهنگ : ماهور علینقی وزیری

خواننده تصنیف : سیما بینا

خواننده آواز : قوامی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :سعدی /

مطلع تصنیف :

من خود ای ساقی ازین شکر که دارم ......

تا به یک جرعه دیگر ببری از دستم

مطلع آواز :

عاشقان خط تو را مشک ختا می گویند

گر خط آنست که داری نه خطا میگویند

همکاری : حبیب الله بدیعی / مجید نجاهی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?n3phussctsk5tcw

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 447

زمان برنامه : ۲۸:۳۸ دقیقه

حجم برنامه :۲۲/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

بیا ای مونس جانهای مستان

ببین اندیشه و غوغای مستان

بیا ای شاه خوبان و بر افروز

ز شمع روی خود سیمای مستان

آهنگ : شور مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : قوامی

گوینده : فیروزه امیر معز

شاعر :غزلها سعدی / مولانا

مطلع تصنیف :

شبی و شمعی و گوینده ای و زیبائی

ندارم از همه عالم جز این تمنائی

مطلع آواز :

دل هر که صید کردی نکشد سر از کمندت

نه دگر امید دارد که رها شود زبندت

همکاری : حبیب الله بدیعی / نجاهی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?wbbx8pii04s5krf

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 448

زمان برنامه : ۲۸:۳۳ دقیقه

حجم برنامه :۴۷/۳ مگابایت

شعر ابتدا :

ترا ای شاه از فیض الهی

مبارک باد تاج پادشاهی

گریزان شد زنورت ظلمت جهل

ز نور صیح بگریزد سیاهی

آهنگ : تجویدی

خواننده تصنیف : حمیرا

خواننده آواز : حمیرا

گوینده : آذز پژوهش

شاعر :غزل آواز حافظ / ترانه و بقیه اشعار رهی معیری /

مطلع تصنیف :

شهنشاها جان و دلت از فیض حق بهره ور بادا

گل روی شهبانویت از روی گل تازه تر بادا

مطلع آواز :

جامی بده که باز به شادی روی شاه

پیرانه سر هوای جوانیست در سرم

همکاری : تجویدی / حبیب الله بدیعی / مجد / نجاهی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?7vcevf1hqn7c2a7

 

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 449

زمان برنامه : ۲۷:۱۹ دقیقه

حجم برنامه :۰۲/۲۵ مگابایت

شعر ابتدا :

بده ساقی آن جام خندان بده

که خندان شود همچو گل چهر ما

درود از خداوند مهر آفرین

به شاهنشه آریا مهر ما

آهنگ : بیات اصفهان همایون خرم /

خواننده تصنیف : الهه

خواننده آواز : گلپایگانی /

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :غزل آواز مولانا / ترانه و بقیه اشعار رهی معیری /

مطلع تصنیف :

بیا ای بهار جوانی بیا

به دل جوئی و دل ستانی بیا

مطلع آواز :

شاد آمدی شاد آمدی ناگه زدر باز آمدی

بنشین و خوش چون محرم راز آمدی

همکاری : مهندس همایون خرم / فرهنگ شریف /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا و انتها

http://www.mediafire.com/?1ad1kum7mupp7ve

 

گلهای رنگارنگ برنامه شماره 450

زمان برنامه : ۲۹:۲۱ دقیقه

حجم برنامه :۸۹/۲۶ مگابایت

شعر ابتدا :

نا گه بت من مست به بازار بر آمد

شور از سر بازار به یک بار بر آمد

بس دل که به کوی غم او شاد فرو شد

بس جان که زعشق رخ او زار بر آمد

آهنگ : مهدی خالدی

خواننده تصنیف : عهدیه

خواننده آواز : گلپایگانی

گوینده : آذر پژوهش

شاعر :شعر موزون عراقی / حافظ /

مطلع تصنیف :

نا گه بت من مست به بازار بر آمد

مطلع آواز :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست

مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

همکاری : مهندس همایون خرم / لطف الله مجد / ناصر افتتاح / تنظیم ایرج محلوجی /

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

http://www.mediafire.com/?q3cxssabxfxbxge

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 4,267
  • بازدید کلی : 88,635